Eventjes thuis - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Loes Hoek - WaarBenJij.nu Eventjes thuis - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Loes Hoek - WaarBenJij.nu

Eventjes thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Loes

02 Oktober 2009 | Nederland, Gilze

Sommige van jullie weten het al wel, maar voor de rest een korte update.

Vorige week vrijdag kreeg ik een telefoontje van papa en mama dat het erg slecht ging met Oma. Dat was even een enorme klap. Het weekend wat volgde was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Veel geslapen, gehuild en me goed k** gevoeld. Elke dag even thuis bellen. Maar eigenlijk wist ik het meteen al: Ik wil naar huis.

Afgelopen maandag het nieuws op mijn werk verteld en mijn mentor op school gemaild. En allemaal zeiden ze gelukkig hetzelfde: als je wilt, moet je gewoon gaan. En dat heb ik dus gedaan.
Dinsdag mijn ticket geboekt en woensdag aan het eind van de middag zat ik al in het vliegtuig.

Ik ben gisteren ochtend thuis aangekomen en ben dus weer even thuis voor een week of 3. Daarna vlieg ik weer terug om mijn stage af te maken en toch ook nog te genieten van mijn tijd daar.

Liefs Loes


P.S.: Wat is het hier ontzettend koud en nat... :S

  • 07 Oktober 2009 - 07:35

    Edje:

    Hey Loesje,

    Begrijp het volledig, begreep van Walles vorige week bij het feestje van Rob en Joris al dat je je er niet zo lekker bij voelde. Nog gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Hopelijk wil je snel weer terug naar Australië om je stage of te maken en kun je daar ook zeker van gaan genieten. Groetjes uit Veldhoven!!

    Edje

  • 07 Oktober 2009 - 17:25

    Moeder Van Emmy:

    Dag Loes,
    Via emmy hebben we ook meegeleefd met jou reilen en zeilen in Auss.
    Wat goed dat je de beslissing genomen hebt om naar Nederland te gaan , ik heb begrepen dat Oma is overleden??
    Ik wens je dan ook heel veel sterkte en misschien zie ik je als wij bij emmy op bezoek zijn in december.
    Groet
    Mieke

  • 16 Oktober 2009 - 10:01

    Sandra:

    Hey Loes,

    Nog de laatste daagjes thuis. Ik heb gehoord dat je weer zin hebt om terug te gaan. Alvast een hele goede reis en veel plezier en succes!!

    Groetjes Sandra (en de rest van de buren)

  • 17 Oktober 2009 - 08:56

    Ellen:

    Heel veel plezier weer in Australië en sterkte met de lange reis.

    groeten,
    Ellen en Michel.

    Weersverwachting Sydney van 19 tot 23 oktober:
    Max temp. 22°C 26°C 29°C 27°C 27°C
    Zon 55% 90% 90% 90% 90%
    Neerslag 0% 0% 0% 0% 0%
    (bron: weeronline)

    Loesje komt weer, dus de regen is voorbij! wat heb je toch een geluk.

  • 17 Oktober 2009 - 17:17

    Wies:

    Hoi Loes,
    Een goede reis morgen en maak er iets van down under. Het weer heb je in ieders geval mee ,heerlijk buiten leven en barbequen in de parken.Kan niet beter.
    Succes en we horen van je.Groetjes Peter en Wies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Creatief, sportief, reislustig, fotografe en een familie mens!

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 26230

Voorgaande reizen:

30 Juni 2013 - 31 Januari 2014

Explore the world 2.0

16 Augustus 2009 - 09 Februari 2010

Op stage in Australië

11 Juli 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: