Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Hoek - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Hoek - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Loes

20 Januari 2010 | Australië, Sydney

… met nog precies 20 dagen te gaan!

Sinds papa en mama vorige week woensdag vertrokken zijn werd gelijk het weer wat minder. Mazzelkonten, hebben we 4 schitterende weken achter de rug, wordt alles weer normaal en gaat het regenen, pfff… Maar gelukkig was afgelopen weekend een stuk beter en blijft het nu voorlopig weer zonnig!

Op stage gaat alles nog gewoon zijn gangetje. Ik doe nog steeds the same old stuff, met ondertussen wat school dingetjes. Moet namelijk een portfolio inleveren en nog een laatste verslagje schrijven, dus dat heb ik nu al afwisseling op mijn werk. Oh en natuurlijk de scores bijhouden van de Australian Open, erg belangrijk!
Gelukkig zijn de avonden door de weeks wat interessanter. Afgelopen maandag weer weest wandklimmen (en deze keer gelukkig niet zo’n pijn in mijn armen!) en volgende week weer, vanavond ga ik een potje tennissen met collega’s (lang geleden dus ben erg benieuwd) en zo af en toe gewoon lekker onderuit in de bios of thuis voor een filmpje.

En zoals alles nu voorbij lijkt te vliegen, zijn ook de weekenden zo voorbij. Afgelopen weekend een erg interessant dagje gehad in het Powerhouse Museum met Emmy en Willem. Beetje chaotisch museum, maar wel een ontzettend leuke expositie “Back to the 80’s” waar Emmy en ik de grootste moeite hadden om de Rubiks Cube op te lossen en er een hele rij stond te wachten om Pacman te spleen, dus dat hebben we helaas niet gedaan! Na 20 minuten staren naar een klok die iets zou moeten doen maar niks deed en nog wat interactieve wetenschappelijke dingetjes was het weer genoeg cultuur snuiven voor die dag en hebben we heerlijk relaxed gegeten in het park, wat interessante gesprekken gehad en mensen gekeken bij Town Hall.

Nu kijk ik al helemaal uit naar komend weekend want het gaat eindelijk gebeuren: een weekendje surfen!! Vrijdag avond vertrekt de bus vanuit Sydney en rijden we 3u naar het noorden om vervolgens op zaterdag en zondag te kijken wat ik hier dan weer van ga bakken. Ik ben heel benieuwd. Als het goed bevalt is dit misschien ook iets wat ik nog in mijn laatste vrije week hier kan doen. Want het wordt onderhand tijd dat ik daar ook iets voor verzin of plan.

Nou uhm, verder eigenlijk weinig interessante dingen! Het wordt allemaal zo gewoontjes na een tijd :P

Het enige wat ik nog kwijt wil is dat komend weekend iedereen naar de bouwschuur moet om te plakken en te gazen! Als ik terug kom wil ik niks meer doen, dus zorg maar dat het af is, haha… Ik ben heel benieuwd. Heb al wat fotootjes gezien en ziet er goed uit hoor, ben trots op jullie!

Tot snel,

Liefs Loes

  • 20 Januari 2010 - 11:16

    Wies:

    Hallo Loes,
    Ik heb gehoor gegeven aan je oproep,ben namelijk afgelopen zondag en dinsdag voor het eerst gaan plakken.Ik had het virus nog niet te pakken,maar nu inmiddels wel.Er is nog een hoop te doen,maar na een paar plakweekenden komt het wel goed. Niets te doen voor jou is erg voorbarig,de laaste dagen zal er echt nog wel een kleurtje hier en daar opgespoten moeten worden,dan kun je tenminste nog met trots
    op de wagen mee carnavallen.Maak er nog wat van de laatste weken en tot gauw.

  • 22 Januari 2010 - 12:05

    Tante Mieke:

    ha loes,
    hier wordt t weer ook al wat beter, het zonnetje schijnt af en toe al lekker en zo krijg je vanzelf al weer zin om wat buiten te gaan doen.
    over 3 weekjes ben je al weer thuis, fijn alleen jammer dat kristel daarna 5 maanden weg is, maar die zullen ook weer wel omgaan net zoals bij jou, achteraf is t omgevlogen toch?
    geniet nog lekker effe daar dan treffen we hier alvast de voorbereidingen voor t carnaval, zaterdag sauwelavond!
    liefs, tante mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Creatief, sportief, reislustig, fotografe en een familie mens!

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 26218

Voorgaande reizen:

30 Juni 2013 - 31 Januari 2014

Explore the world 2.0

16 Augustus 2009 - 09 Februari 2010

Op stage in Australië

11 Juli 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: