Daar zij we weer... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Hoek - WaarBenJij.nu Daar zij we weer... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Hoek - WaarBenJij.nu

Daar zij we weer...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Loes

20 November 2009 | Australië, Sydney

En dat was even geleden. Ik vond het weer hoog tijd voor een nieuw verhaaltje over mijn belevenissen van de afgelopen drie weken. En ik kreeg al klachten :P Sorry dat ik niet eerder iets gepost hebt, maar zie het maar als een goed teken dat ik me prima vermaak hier.
Ik zal niet alles per dag vertellen want dan ben je morgen nog aan het lezen, maar zal de hoogtepunten eruit halen…

Mijn werk op mijn stage is nog niet veel veranderd. Nog steeds beetje researchen, loggen en van hetzelfde. De productie van de show wil verder ook niet echt opschieten, dus ik zal er weinig van zien. De eerste aflevering zal pas echt klaar zijn als ik weer thuis ben. Maar waar ik nu mee bezig ben hoop ik in een week of 2 af te hebben en dan ben ik benieuwd of er nog iets nieuws komt. Ik reken er niet al te hard meer op, maar we zullen zien. Ik ben ondertussen al wel twee keer mee geweest om te filmen. Veel mocht ik niet doen, wat spulletjes dragen en aangeven, maar het is wel even weg van mijn buro, dus het was goed. Ook spendeer ik steeds meer tijd bij verschillende editors om te kijken hoe alles te werk gaat, hoe ze de afwerken doen en ook de audio. Wel interessant, maar zou het liefst ook gewoon zelf doen, zelf lekker bezig zijn, maarja... Gezellige collega's maken veel goed!
En als ik me verveel of even genoeg heb van mijn werk hebben we gelukkig altijd nog de tafeltennis tafel in het atrium staan dus kan ik me even uitleven (helaas is het deze week niet mijn lucky week en heb ik nog alles verleren :S) of even languit op de bank liggen voor de huge tv die er staat en heerlijk ontspannen voor een minuut of 10. Daarna weer hard aan het werk.

In de weekenden heb ik me ook zeker niet verveeld:
- Twee weken geleden ben ik naar Josh Thomas geweest. Een caberatier van mijn leeftijd hier uit Australie. Ik had hem bij een programma op tv gezien en vond hem echt hilarisch dus toen ik hoorde dat hij 5 shows gaf in Sydney moest ik natuurlijk een kaartje hebben. Het was maar een uurtje, maar heb erg genoten. Daarna nog even naar de bioscoop voor een filmpje en mijn avond was al weer voorbij.
- Vorige week was het Newtown festival. Net zoiets als Mollebos feest, maar dan zeg maar iets groter. Leuke muziek, lekker eten, ontzettend veel mensen maar helaas een klein beetje regen die dag. Niet echt ideaal voor een festival maar toch was het wel leuk. Ik had die dag ook eindelijk mijn schoenen gevonden, de totally black All Stars. Alleen waren ze een maat te groot. Heb ik weer. Maar ze hadden ze nog wel ergens anders, dus ze hebben ze over laten komen en een weekje later kon ik ze ophalen... Sweet!
- Afgelopen weekend ben ik op zondag met Emmy naar de Art Gallery of NSW geweest. Helaas viel het een beetje tegen (vond ik), maar voelde me weer een echte toerist. Daarna nog even in het park gezeten/gelegen, waar een groep van wel 30 man aan het proberen was te voetballen. Rond 5u trok het zonnetje weg en werd het wat frisser dus weer naar huis voor een rustige zondag avond.
- Owja, en natuurlijk is het weer heerlijk warm geweest (op soms wat regen onweer en "storm" na!) dus elk weekend wel even een richting zee voor een strandhang momentje. Ik heb helaas nog niet gesurft, maar heb al wel een mattie gevonden die het ook wil leren dus hoef niet meer alleen. Nou heb ik deze week een "prof" gevraagd waar we het beste naartoe kunnen dus hij is even research doen voor me en dan hoop ik snel iets gevonden te hebben.
- En (het is pas komende woensdag) maar ik heb een kaartje voor Wicked the Musical, dus ben heel benieuwd hoe dat wordt! Heb er zin in!

Nog 7 minuutjes en dan zit deze werk week er weer op en is het lekker weekend! Snel naar huis en een beetje eten en dan weer een filmpje kijken in de bios.

Soms lijkt het wel alsof ik steeds een beetje meer verliefd wordt op Australie :P haha... Maar ik hou me aan mijn woord hoor, op 9 februari kom ik gewoon terug. Maar ik geniet in ieder geval met volle teugen!

Liefs Loes

  • 20 November 2009 - 08:30

    Chuck:

    Hey Loes,

    Heb je al wel mijn vliegticket geregeld voor dat dagje strand:P? Ik vind het wel knap dat je daar je draai al zo goed gevonden hebt! Geniet er maar van want voor je ut weet is het al weer sponsoravond en carnaval;). Niet dat da zo erg is;).

    Gr Chuck

  • 20 November 2009 - 13:33

    Kristel:

    WICKED DE MUSICAL!!!! Ik ben zooo jaloers!! Maargoed..wij hebben hier komt een vrouw bij de dokter :P ook leuk! Veel plezier en laat maar weten hoe het is geweest!

  • 20 November 2009 - 15:06

    Wies:

    Hallo Loes,
    Zo te lezen gaat het goed komen met jou daar, een filmpje hier en een musical daar het kan niet beter. Wij zijn gisteren naar de musical Love me tender met Brigitte Heitzer en Rene v Kooten in het Chasse theater in Breda geweest.Heel leuk en vele mooie hitsongs van Elvis er in verwerkt.Heerlijke rock en roll songs naast de rustige hitsongs van Elvis. Een aanrader.
    In mei 2010 komt deze musical in de Schouwburg in Tilburg.Dan ben je vast terug in Gilze.
    de groetjes.

  • 24 November 2009 - 13:07

    Emmy Van Kleef:

    heel veel plezier bij Wicked!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Creatief, sportief, reislustig, fotografe en een familie mens!

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 26219

Voorgaande reizen:

30 Juni 2013 - 31 Januari 2014

Explore the world 2.0

16 Augustus 2009 - 09 Februari 2010

Op stage in Australië

11 Juli 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: