Ik wil jullie niet jarloers maken... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Hoek - WaarBenJij.nu Ik wil jullie niet jarloers maken... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Hoek - WaarBenJij.nu

Ik wil jullie niet jarloers maken...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Loes

16 September 2009 | Australië, Sydney

... maar in het afgelopen weekend was het toch echt 31 graden hier!! ;)

Maar eerst nog vorige week vrijdag. Na een goede donderdag op het werk was vrijdag zeker een dag die vaker mag gebeuren. De ochtend was niet zo interessant maar rond 1u gingen we met een groep van het werk ergens in de buurt lunchen om Deon's verjaardag te vieren. Gezellig gekletst en lekker gegeten en toen oeps... om half3 pas weer terug op het werk. Ach dat kan wel een keertje. Toen duurde de middag gelukkig niet meer zo lang en om 6u zijn we met een stel nog wat gaan drinken bij de buren van Beyond. Dat is namelijk een restaurant/cafe/hotel... Een mooie gelegenheid om de werkweek goed af te sluiten.

Zaterdag was een beetje een lamme dag. Safina zou vandaag naar India vliegen, maar ze was haar visum vergeten op te halen, dus ging dat niet door. Wel grappig, ze is lekker chaotisch. Ze heeft haar visum afgelopen maandag op gehaald en is toen vertrokke en komt pas rond kerstmis ofzo terug.

Zondag had ik met Emmy afgesproken, want het was haar verjaardag. Zij en de familie waar ze verblijft kwamen me ophalen op bij Manly Warf. Ik was dus met de ferry vanaf de haven naar Manly gevaren, erg mooi stukje! Toen zijn we lekker op het strand gaan zitten/liggen en wat in het water lopen. Want het was dan wel 31graden, maar het water is nog steeds koud!
Na het strandbezoek hebben we kort nog even wat geshopt en zijn we daarna naar hun huis gereden, wat erg afgelegen ligt aan de rand van het bos.
In deze tijd van het jaar beginnen ze hier met backburning, om te voorkomen dat als er straks bosbranden komen dat het overslaat naar de huizen. Het was dus een beetje mistig rond hun huis met een brandgeurtje.
'sAvonds hebben we lekker gegourmet en daarna slapen want het was al laat en iedereen was moe.

Omdat ik bij Emmy en die familie was blijven slapen ben ik vanuit daar naar een bushokje gebracht en met de bus naar het centrum gereden. Na ook nog een stukje met de trein was ik weer op mijn werk...
Deze maandag begon de editor aan onze eerste aflevering. En ook voor haar is het veel werk om alles door te nemen. Aan het einde van deze week zal ze de eerste dingetjes in elkaar hebben zitten.

Verder ben ik gewoon weer lekker aan het werk deze week en ga ik nu even mijn pauze houden. Lekkere spagetti van gisteren eten ;)

Wat foto's komen nog. Maar als je er meer wilt zien kun je kijken op mijn Hyves of Facebook!

Tot snel,

Liefs Loes


Owja... en voordat ik het vergeet te vertellen...: IK HEB 2 KAARTJES VOOR AUSTRALIE-NEDERLAND HIER IN SYDNEY OP 10 OKTOBER :D:D:D ben ik erg blij mee ;) haha! dus...

  • 16 September 2009 - 06:15

    Chuck:

    Hey Loes,

    Nou hier is het met het echte zomerse weer wel gedaan :S. Ik denk dat ik voorlopig maar iets warmers moet aantrekken dan alleen een T-shirt;). Succes met de eerste afleveringen.

    Gr Chuck

  • 16 September 2009 - 18:44

    Petra:

    Hoi Loes
    Ik zie dat je je draai begint te vinden. Het is inderdaad om jaloers op te worden die temperatuur bij jullie. Wij hebben voor mijn gevoel geen mooi weer meer gehad sinds we eind augustus van vakantie terug gekomen zijn. Veel plezier, en we blijven je volgen.
    Groetjes (tante) Petra

  • 16 September 2009 - 20:40

    Kristel:

    Heey Loesje,

    Klinkt goed daar, beetje wijntjes of roseetjes drinken tijdesn werktijd en 31 graden in het weekend. Hier is het idd gedaan met het mooie weer! Ik zal de foto' s eens gaan bekijken op je hyves. Oow en je hulp tijdens de woutersdag was niet nodig, want we kregen geen vragen ;) Hebben geboerengolfd.

    Liefs

  • 17 September 2009 - 19:31

    Yvonne:

    ejj die kaartjes he is dat inclusief vlucht?
    :D haha
    wel echt gaaf! dat duurt ook niet zo lang meer opzich, echt leuk!

    xLiefs

  • 18 September 2009 - 10:00

    Wendy De Swart:

    Hey Loes,

    Nog steeds naar je zin daar zo te lezen! :D
    Lekker in de kroeg zitten tijdens werktijd, dat is wel ideaal! ;)

    En dan nog niet te praten over die temperatuur daar :p om jaloers op te worden jah! Maar... dit weekend houdt hij hier in Nederland ook wel 'iets beter' weer.. dus kunnen ook weer in een shirtje naar buiten toe! (H)

    Nou ik zou zeggen,veel plezier nog daar en tot je volgende verhaaltje weer!

    Groetjes!

  • 18 September 2009 - 11:30

    Mieke:

    Hoi Loes,
    Erg leuk om zo je verhalen te lezen! En zo te zien heb je het heel goed naar je zin.

    Via jouw site heb ik ook die van Annet gevonden. Die bakkersmeisjes zwerven toch maar over de hele wereld... Leuk hoor!

    Heel veel plezier nog en ik blijf je site in de gaten houden!

    Groetjes Mieke

  • 20 September 2009 - 20:13

    Vetje:

    Hey loesje

    jammer maar 10 oktober dan kan ik niet, dan moet ik naar het bokkenbal dus probeer maar iemand anders mee te nemen.
    k ben nog een paar dagen met school weggeweest, met 30 man naar rotterdam denhaag en amsterdam, de meerdaagse excursie wel te verstaan. hele interesante projecten bezocht en we overnachtten in scheveningen, eerste avond goed op stap, totdat de rest van de groep naar bed wou, jos en ik hadden nog geen om te slapen dus zijn we met zn 2e nog een kroeg in gedoken uiteindelijk toch om 2 uur wel naar bed, moesten om half 7 er al weer uit, maar goed mocht toen niet klagen want de 2e avond zijn we naar de crazy piano's geweest. voor sommige wel bekend denk, een grote kroeg met 2 pianos en een drumstel, waar de hele avond op gespeeld wordt, kun je verzoekjes indienen enzo, t ging iig helemaal los. uiteindelijk trug naar hostel, we sliepen met 20 man op n kamer en de commissie en de vrouwen apart, maar der moest toch nog ff begaaid worden dus stofzuigers en vuil beddengoed van het hele hostel en bouwhelmen meej water vlogen door het hostel. half 5 tog maar gaan slapen, opniuwe om half 7 der uit. toen hak t wel ff taai jah.

    maar goed uiteindelijk geweldige excursie gehad.

    hallee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Creatief, sportief, reislustig, fotografe en een familie mens!

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 26223

Voorgaande reizen:

30 Juni 2013 - 31 Januari 2014

Explore the world 2.0

16 Augustus 2009 - 09 Februari 2010

Op stage in Australië

11 Juli 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: