Laatste Nederlandse berichtje... - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Loes Hoek - WaarBenJij.nu Laatste Nederlandse berichtje... - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Loes Hoek - WaarBenJij.nu

Laatste Nederlandse berichtje...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Loes

15 Augustus 2009 | Nederland, Gilze

Hoi allemaal,

Hier nog een kort laatste berichtjes vanachter de computer bij ons thuis in de Ridderstraat.
Het is nu 20.55 en alles staat klaar in 1 koffer en handbagage. En ja het past er makkelijk in (kon nog meer bij maar dan had ik te veel kilo's ;))

Ik wilde nog even kwijt dat ik echt super vond gisteren dat er zo veel van jullie waren! Dat doet me goed, ook de kleine dingetjes en boekjes die ik heb gekregen zullen helpen om de 6 maanden daar in het verre Down Under te kunnen genieten.

Buiten dat jullie vast nog van mij zullen horen, hoor ik ook graag nog wat van jullie...

Tot snel.

Grxz.Loes

  • 15 Augustus 2009 - 21:53

    Peter En Wies:

    loesje,

    Een heel goede reis toegewenst en wij zullen Ralf wel in de gaten houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Creatief, sportief, reislustig, fotografe en een familie mens!

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 26213

Voorgaande reizen:

30 Juni 2013 - 31 Januari 2014

Explore the world 2.0

16 Augustus 2009 - 09 Februari 2010

Op stage in Australië

11 Juli 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: