Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Loes Hoek - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Loes Hoek - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Loesje

Blijf op de hoogte en volg Loes

10 Juli 2014 | Nederland, Gilze

Nouja, of ik er echt helemaal klaar voor ben weet ik niet zeker. Een heel dubbel gevoel vandaag. Mijn grote rugzak staat ingepakt klaar bij de deur met mijn ticket en paspoort bovenop, maar dat 'houdoe' zeggen tegen iedereen daar wen je nooit aan.

Morgen vroeg is het zover en vlieg ik vanaf Amsterdam, via Frankfurt en Hanoi naar Singapore. Ik heb er heeeeeeel veel zin in maar zie enorm op tegen het vliegen. Raar zul je misschien denken, aangezien ik het afgelopen jaar in en uit stapte alsof het een bus was, maar toch sta ik het liefst met twee benen op de grond. Het zal toch echt moeten, als ik zo ver weg wil...
Het plan voorlopig is een paar dagen in Singapore te blijven, dan naar Kuala Lumpur met de bus. Vanaf daar vliegen naar Borneo en dan ligt alles verder open en zien we wel wat er op ons pad komt.

Om jullie een beetje op de hoogte te houden, ga ik hier, als ik er tijd voor heb, weer een blog bijhouden. Maar ook ben ik gewoon mobiel nog bereikbaar, kunnen we Skypen of is er altijd nog dat oude vertrouwde Facebook ;)
Technologie brengt je wat dichter bij elkaar, maar toch ga ik jullie allemaal heel erg missen. Jullie horen van mij, maar ik hoor graag ook wat van jullie!

Liefs Loes

  • 10 Juli 2014 - 23:46

    Wies En Peter:

    Goede reis en je hoort zeker nog iets van ons.

  • 11 Juli 2014 - 07:59

    Michel En Ellen:

    Heel veel plezier Loes! Pas goed op jezelf en de groeten aan Nathan.

  • 11 Juli 2014 - 09:33

    Jozien:

    Een heel goeie reis/tocht. Zorg zo goed mogelijk voor jezelf en geniet van de hele mooie en bijzondere momenten tijdens deze trip en sla ze op als herinnering welke je kracht en energie kunnen geven als het eens wat minder gaat

  • 11 Juli 2014 - 11:30

    Gerard En Mieke:

    hoop dat je een hele mooie tijd gaat krijgen, pas goed op jezelf, wij gaan je missen!!
    liefs, xx

  • 11 Juli 2014 - 12:33

    Jack En Jeanine:

    Goede reis en lekker genieten!

  • 11 Juli 2014 - 15:07

    Petra De Vet:

    Loes, veel plezier met je nieuwe tocht.
    Hoe lang die gaat duren weten je nog niet. Geniet van de tijd en alle indrukken die je krijgt!!

  • 11 Juli 2014 - 17:55

    Toine En Coby:

    Goede reis Loes
    Geniet van de tijd daar, we zullen je zeker volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Creatief, sportief, reislustig, fotografe en een familie mens!

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 26208

Voorgaande reizen:

30 Juni 2013 - 31 Januari 2014

Explore the world 2.0

16 Augustus 2009 - 09 Februari 2010

Op stage in Australië

11 Juli 2014 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: